úterý 20. března 2012

Salát s medovým dresinkem

Říkala jsem si, že jsem dlouho neměla salát a protože mám období, kdy ulítávám na medu, musela jsem to nějak zkombinovat. A jak to dopadlo? 

Co budeme potřebovat?
  • 2 lžíce dijonské hořčice
  • 1 lžíce medu
  • 250g plátků anglické slaniny
  • 250g cherry rajčátek (přepůlených)
  • 400g plechovka bílých fazolí
  • 2 lžíce petrželky (nejlépe čerstvé)
  • 80g čerstvého baby špenátu
Postup:
Hořčici, med a 1 lžíci vody dobře vyšlehám vidličkou v misce.

Pltáky slaniny rozložíme na plech vyložených pečícím paíprem a dáme na 8 minut do trouby na 180°C, aby se nám upekly a byly krásně křupavé.

Lehce vychladnuté je pak nalámeme na menší kousky. Přepůlená rajčata promícháme s okapanými fazolemi, petrželkou a špenátem.

Přidáme kousky slaniny a přelijeme dresinkem.

Tak co, máte na něj taky chuť?
 Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!