sobota 23. června 2012

Grilované lilky s tvarohem

Včera byl první den, kdy jsem nezveřejnila žádný recept a tak trochu mě to mrzí. Ale abyste věděli, pro včerejší absenci nějaké dobroty mám velkou omluvu, a to státnice, které jsem úspěšně složila :-) Ano, tak trochu jsem se chtěla i pochlubit, kdo by nechtěl :-) Ale sami uznáte, že to byl opravdu pádný důvod. A teď už si připravte chuťové buňky, protože dnešní recept je opravdová dobrota a hlásí se k vám čerstvě z grilu. 

Co budeme potřebovat?
  • lilek
  • sůl
  • měkký tvaroh
  • česnek - množství dle chuti
  • mléko
  • parmezán
  • olivový olej
Postup:
  1. Lilek si nakrájíme na kolečka, osolíme a necháme jej odstát, aby z něj sůl vytáhla vodu. Pak lilek osušíme papírovou utěrkou nebo ubrouskem a dáme jej grilovat. Když lilek otočíme a dáme jej grilovat z druhé strany, pokapeme ho olejem a posypeme parmezánem a necháme dogrilovat.
  2. Měkký tvaroh si smícháme s trochou solí a prolisovaným česnekem, a to podle chuti. Aby měl tvaroh foremnější konzistenci přidáme trochu mléka, ale pozor, aby tvaroh nebyl moc řídký.
  3. Hotový lilek naservírujeme na talíř a dáme na něj trochu tvarohu.

Lilek podáváme s pečivem a hodí se k němu skvěle i sklenka dobrého vína.
Dobrou chuť!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!