středa 6. června 2012

Mrkvové cupcakes

Protože jsem byla o víkendu pryč, užívala jsem si oslavy narozenin kamaráda, tak jsem nemohla upéct nic dobrého. Navíc nám podstrojovali výborný jahodový dort a na jazyku se rozplynoucí trubičky, takže ani chuť na sladké nebyla. Dnes jsem to ale dohnala, abyste o svůj sladký recept nepřišli. Trochu netradičně, ale přesto chutně. Mrkev je prostě výborná a hodí se na mnoho receptů. A určitě se vám také bude hodit, že se nic neváží, což je mimochodem vždy sympatické i mě.

Co budeme potřebovat?
  • 2 hrnky hladké mouky
  • 2 hrnky moučkového cukru + 1 lžíce na sníh
  • 2 na jemno nastrouhané mrkve
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 lžička mleté skořice
  • 1 hrnek rostlinného oleje
  • 4 vejce
  • 1 bílek
  • 1 lžička kakaa na pečení
Postup: 
Troubu předehřejeme na 180°C a formu na cupcakes si vyložíme papírovými košíčky. V míse smícháme nejdříve všechny suché ingredience a pak postupně přidáme i vejce, olej a nakonec mrkev. Směsí naplníme košíčky do 1/2 - 2/3. Pečeme přibližně 20 minut. Upečení zjistíme tak, že zapíchneme špejli a po vytáhnutí na omak nelepí. Než se nám cupcakes upečou, vyšleháme si do tuha bílek a opatrně vmícháme kakao a cukr. Sníh navršíme na upečené cupcakes a dáme ještě na 3 minuty péct.

Hotové cupcakes necháme po upečení vychladnout.
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!