úterý 5. června 2012

Vepřový plátek s karamelovou mrkví

Přepadla mě obrovská chuť uvařit opět něco lepšího, hodně chutného a lahodícího oku. Při přemýšlení jsem postupně vytáhla maso a až když jsem jej udělala tak mě napadla příloha, kterou máme doma rádi. Doufám, že bude chutnat i vám a můžete mi napsat, jaká je ta vaše nejoblíbenější.

Co budeme potřebovat? (pro 2 osoby)
  •  2 vepřové plátky
  • rozmarýn
  • sůl
  • pepř
  • mrkev
  • lžíce másla
  • lžíce třtinového cukru
  • 3 lžíce oleje
Postup:
Maso si osušíme, jemně naklepeme a z obou stran osolíme, opepříme a posypeme rozmarýnem. Pak si jej osmažíme na oleji. Než se nám osmaží maso, tak si oloupeme mrkev, kterou si nakrájíme na menší hranolky. Na pánvi si rozpustíme máslo, přidáme cukr a necháme zkaramelizovat. Přidáme mrkev a přibližně 5 minut na mírném ohni opékáme, tak aby se nám karamel nepřipálil a mrkev se přitom krásně obalila.

Vepřový plátek podáváme s mrkví a opékanými brambory.
Dobrou chuť!
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!