úterý 31. července 2012

Gnocchi s tomatovo-nivovou omáčkou

Krásné ráno vám přeji,

dnes mám pro vás recept hodně z rána, protože je to můj včerejší oběd a tak mám už nafoceno. Doma v ledničce to vypadá jak po výbuchu, ale přece se mi jen podařilo ze zbylých ingrediencí něco ukuchtit a musím říct, že se mi to povedlo. Nechci se chlubit, ale prostě mi to moc chutnalo :-)



Co budeme potřebovat? (pro 1 osobu)
  • 1/2 balíčku gnocchi
  • 1 rajče
  • nať z jedné jarní cibulky (pouze to zelené :-) )
  • 2 lžíce nadrolené nivy
  • 1 lžíce protlaku (vybírejte kvalitní, ať nemusíte moc dochucovat)
  • 1 lžíce oleje
  • špetka pepře

Postup:
  1. Nakrájíme si rajčata na menší kousky a nať z cibulky si nakrájíme na kolečka. Na pánvičku si kápneme olej, přidáme rajčata, cibulku a vše krátce orestujeme - asi 2 minutky. 
  2. Pak přidáme nadrolenou nivu a mícháme, dokud se nám nezačne sýr rozpouštět a pojit se se zeleninou.
  3. Nakonec přidáme lžíci protlaku, špetku pepře a prohřejeme.
Je to hrozně rychlé, jednoduché a na ingredience nenáročné jídlo a musím říct, že mě kombinace opravdu nadchla. Díky nivě, jsem nemusela extra dochucovat kořením, stačil pouze pepř, a z mého pohledu to nemělo chybu. Už se těším, až si zajdu do obchodu a budu si tohle jídlo moct uvařit znova.
Petra 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!