pondělí 20. srpna 2012

Bramborové lodičky s paprikou

Dnešní úmorně horký den byl tak vyčerpávající, že jsem udělala rychlou večeři. Naštěstí jsem byla z těch šťastných co se dostali k vodě a tam jsem si to náramně užívala. Trochu jsem se opálila, což mě těší a hlavně jsem si prodloužila víkendovou pohodu.


Co budeme potřebovat? (pro 2 osoby)
  • 4 velké brambory
  • 1 kapie
  • kousek čerstvého sýra 
  • 8 pásků tvrdého sýra (asi 1x10cm) - tak aby sahal od jednoho kraje brambory ke druhému na délku
  • hrst čerstvého libečku
Postup:
  1. Brambory si vcelku a ve slupce uvaříme do poloměkka. Pak je ochladíme ve studené vodě, rozkrojíme půlky a opatrně prostředky vydlabeme.
  2. Prostředky brambor smícháme s kapií a sýrem nakrájeným na malé kousky a nasekaným libečkem.
  3. Směs promícháme a vložíme do prostředků vydlabaných brambor.
  4. Půlky brambor dáme péct na 5 minut při 200°C.
  5. Pak na každou půlku položíme pásek tvrdého sýra a dáme ještě na 5 minut zapéct.


Bramborové lodičky jsou osvěžující a můžete je použít jako hlavní jídlo nebo přílohu.
Opravdu doporučuji použít čerstvý sýr a nenahrazovat jej. Má skvělou chuť!
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!