sobota 4. srpna 2012

Bramborový salát

Krásné sobotní odpoledne,

právě jsem doobědvala na zahradě u rodičů a tak tak jsem to stihla. Nemilosrdně mě ze zahrady vyhnal déšť. A tak jsem si řekla, že vám zatím co prší, zveřejním recept. Fanoušci mého facebooku již ví, že dnešní recept je na mé jedno z nejoblíbenějších jídel.


Co budeme potřebovat?
  • 1kg brambor
  • 1 hradišťanka
  • majonéza
  • sůl
  • pepř
  • hořčice
  • 2 vejce uvařené natvrdo
Postup:
  1. Brambory si uvaříme ve slupce. Pak je necháme vystydnout, oloupeme je a protlačíme přes takové to kulaté protlačovátko na brambory protlačíme do velké mísy.
  2. Uvaříme si vajíčka na tvrdo, necháme je vychladnout, oloupeme a opět protlačíme stejně jako brambory do mísy.
  3. Pak přidáme zeleninu z hradišťanky - nálev si schovejte bokem.
  4. Přidáme špetku soli, pepře, lžíci nálevu, 2 lžičky hořčice a 2 lžíce majonézy.
  5. Vše důkladně promícháme. Podle chuti a požadované řídkosti můžete přidat ještě sůl, pepř, majonézu či nálev.
Bramborový salát necháme odležet přes noc.
Doufám, že vám tento recept bude chutnat. Já osobně recepty na bramborový salát hodně střídám, protože jich mám oblíbených dost, takže je možné, že se tu ještě s nějakým někdy setkáte. Tentokrát jsem k salátu zvolila vepřový řízek.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!