středa 29. srpna 2012

Kvasnicová pomazánka

Dnes mám pro vás recept ještě před polednem, protože se jedná o mou dnešní snídani. Kvasnicovou pomazánku mám ráda už několik let, ale protože jsem v naší domácnosti momentálně jediná, komu tak chutná, tak si ji udělám jen občas a v malém množství. Kvasnice jsou významným zdrojem vitamínu B a když jej máte v těle dostatek tak by na vás údajně neměli jít komáři a jiné štípací potvory. Jestli je to pravda netuším, mě stačí, že mi to prostě chutná. A taky věřím, že se najdou jedinci, kteří si místo pomazánky raději dají vychlazený půllitr piva s pocitem, že do sebe to béčko taky dostali :-)



Co budeme potřebovat?
  • 1 malá cibulka
  • 1 lžíce sádla
  • 1 kostka kvasnic
  • 2 vejce
  • sůl
  • pepř
Postup:
  1. Na pánvi si rozpustíme sádlo, na kterém necháme zesklovatět nadrobno nakrájenou cibuli.
  2. Pak přidáme rozdrolené kvasnice. Když se nám rozpustí, tak přilijeme rozkvedlaná, osolená a opepřená vejce.
  3. Až se nám vše krásně spojí, odstavíme z plotny, aby pomazánka nebyla moc suchá a podáváme s chlebem.
Já si svou snídani dozdobila čerstvým libečkem, který zbožňuji a dávám jej téměř do každého jídla.
Dopřejte si i vy svou dávku béčka.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!