čtvrtek 20. září 2012

Cuketová dobrota

Na mém facebooku jsem se ptala svých fanoušků na nějaký recept s cuketou a když mi moje čtenářka Klaruša napsala tento rychlý a jednoduchý, tak jsem na něj dostala takovou chuť, že jsem se ihned zvedla od počítače a šla jej vyzkoušet. A protože jsem slíbila, že se o něj podělím na blogu tak je tady.
Co budeme potřebovat?
  • cuketa
  • sůl
  • olej
  • hladká mouka
Postup:
  1. Cuketu si nakrájíme na kolečka o tloušťce 3 - 5 mm. Měřte od oka :-)
  2. Cuketové kolečka osolíme a necháme asi 30 minut vypotit. Pak je otřeme ubrouskem nebo papírovou utěrkou.
  3. Cuketu obalíme z obou stran v mouce a pak zprudka osmažíme v rozpáleném oleji na pánvi dozlatova.
Tímto bych chtěla Klaruš moc poděkovat za výborný recept, který je rychlý a hlavně návykový :-) 
Pokud byste i vy  měli nějaký nápad na recept, který byste chtěli na mém blogu vidět, stačí mi napsat do zpráv na facebooku.
A zítra už bude recept opět můj.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!