sobota 8. září 2012

Kuřecí čína

Taky máte rádi mix zeleniny na způsob číny? Já tedy ano a nejvíc bambusové výhonky a hlívu ústřičnou. Koupila jsem si mraženou zeleninu, přidala pár ingrediencí a kuřecí maso a vyšla mi z toho opravdová dobrota. A protože mě dnes večer čeká posezení s přáteli a spousta dobrot k zobání, jsem ráda, že jsem měla na oběd lehké jídlo, které je tvořeno z větší části zeleninou.


Co budeme potřebovat?
  • 1 mražená zelenina (Čína, Asijská)
  • 2 velké cibule
  • 2 kuřecí prsa
  • 1 lžíce bramborového škrobu
  • 3 lžíce oleje + 3 lžíce na smažení
  • 1 vejce
  • 3 lžíce sojové omáčky
  • 1 lžička koření čína
Postup:
  1. Kuřecí maso si očistíme a nakrájíme na nudličky, které dáme do velké mísy. Přidáme na půlměsíčky nakrájenou cibuli a ostatní suroviny.
  2. Obsah mísy pořádně promícháme a necháme alespoň dvě hodiny odležet. Já pokud mám místo v ledničce, tak ji necháme odležet přes noc.
  3. Po odležení si na pánvi rozpálíme tři lžíce oleje a čínu smažíme tak dlouho, dokud nám cibulka nezesklovatí. Bude to pár minut trvat, ale výsledek stojí za to.
Jako přílohu doporučuji rýži a protože jsem měla chuť ještě na něco svěžího, tak jsem přidala trochu domácí tatarky, na kterou vám recept přinesu někdy příště.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!