středa 5. září 2012

Pečené kuře na kukuřici

Taky máte rádi křupavé kuře na povrchu a aby bylo přitom uvnitř měkké a šťavnaté? Tak si udělejte tohle, které vám všechny tři věci zaručí. Jako přílohu jsem zvolila rýži a aby nebyla suchá, tak jsem recept ještě vylepšila smetanou. Jednoduché, rychlé, chutné a hlavně jsem nemusela v horečkách stát u plotny. Tento recept mi dnes absolutně vyhovoval.


Co budeme potřebovat?
  • kuře
  • hrneček mražené kukuřice
  • 1/2 kelímku smetany
  • koření na kuře
  • sušenou petržel
  • kari koření
  • 1 lžíci hladké mouky
Postup:
  1. Kuře si očistíme a naporcujeme. Připravené kousky kuřete posypeme kořením na kuře, kari kořením a petrželkou. Množství koření je asi jedna lžička od každého druhu, aby bylo kuře krásně pokryté.
  2. Takto připravené maso podlijeme asi 2dcl vody a dáme péct na 180°C na 60 minut. Během pečení kuře poléváme, aby se nevysušilo.
  3. Po hodině pečení přidáme mraženou kukuřici, troubu ztlumíme na 160°C a ještě pečeme asi 20 minut, kdy kuře opět párkrát polijeme výpekem.
  4. Nakonec kuřecí maso vytáhneme a do výpeku přimícháme smetanu, ve které jsme si rozmíchali hladkou mouku. Kuře opět vrátíme zpět a ještě 10 minut pečeme, aby se všechny chutě krásně promíchaly.
Hotové kuře podávám nejraději s rýží přelitou smetanovou omáčkou.
Kombinace kari koření a smetany je výborná a ozvláštní vám chuť pečeného masa.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!