čtvrtek 6. září 2012

Plněné bagetky

Objevila jsem v chlebníku tyhle tmavé bagetky, které jsou vakuově balené a jsou na dopečení. A protože je mám doma už asi hodně dlouho když jsem na ně zapomněla, tak byl nejvyšší čas je sníst. A protože jsem neměla chuť si je jen tak namazat, tak jsem je jednoduše vydlabala a naplnila .


Co budeme potřebovat?
  • 6 rozpékacích bagetek
  • 200g mletého masa
  • 1 žlutá paprika
  • 1 bílá paprika
  • 1 lžíce sádla
  • 1 lžička sušeného tymiánu
  • špetka soli
  • 6 lžiček krémového taveného sýru (já použila Gervais)
  • kečup

Postup:
  1. Prostředek bagetek vydlabeme.
  2. Na pánvi rozpustíme sádlo na kterém opečeme mleté maso a na malé kousky nakrájené papriky.
  3. Osolíme a přidáme tymián.
  4. Až se nám maso zatáhne, tak sporák vypneme, pánev přikryjeme pokličkou a necháme 10 minut aby se vše mírně podusilo. 
  5. Hotovou směs dáme do vydlabaných bagetek, na jejíž dno jsme dali asi půl lžičky kečupu a dáme péct na 200°C na 10minut. 
  6. Pak na každou bagetku dáme lžičku sýru a ještě pečeme 5 minut.



Musím říct, že bagetky byly krásně křupavé a přitom šťavnaté a doma jsme se prali o to, kdo sní tu poslední.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!