sobota 20. října 2012

Plátek se smetanovou omáčkou a kukuřicí

Protože jsem dnes potřebovala doma uklidit a nechtěla jsem čas ztráce vařením, tak jsem se rozhodla pro jedno-pánvičkové jídlo. Pojem "jedno-pánvičkové" jsem si právě vymyslela a neznamená nic jiného než to, že budete potřebovat jednu pánev. Navíc je jídlo rychlo hotové a nenáročné na suroviny.
Co budeme potřebovat?
  • 250ml smetany
  • 1 malá plechovka kukuřice
  • 2 lžičky kari koření
  • sůl
  • pepř
  • 3 lžíce oleje
  • 4 vepřové plátky
Postup:
  1. Vepřové maso si zlehka naklepeme a po stranách jej nařízneme, aby se při smažení nezmenšilo.
  2. Plátky osolíme, opepříme a každý posypeme 1/2 lžičky kari koření.
  3. Na pánvi si rozpálíme olej na kterém z obou stran osmažíme maso po dobu asi 5 minut.
  4. Pak přilijeme smetanu, přisypeme okapanou kukuřici, přiklopíme pokličkou a dusíme přibližně 40 minut dokud není maso měkké.
Hotové maso s omáčkou podáváme s rýží. Omáčku není potřeba nijak dochucovat, protože kari koření a kukuřice to udělají za vás.
Petra


.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!