čtvrtek 18. října 2012

Sendvič s kapustou

Obložené sendviče mám moc ráda, ale nesmí to být ty z benzínek a supermarketů. Musí to být nějaká bageterie nebo něco podobného, kde si můžete sami určit co chcete, aby ten váš sendvič obsahoval. A tak jsem si dnes doma zahrála na takovou svou vlastní výrobnu sendvičů a jeden podle chuti jsem si připravila.
Co budeme potřebovat? ( na 1 sendvič)
  • 1 plátek slaniny
  • 1 šálek nakrájené kapusty
  • 1 stroužek prolisovaného česneku
  • 1 bageta nebo houska
  • 1 lžíce oleje
  • 1 vejce
  • majonéza nebo máslo
  • sůl
  • pepř
Postup:
  1. Na pánvi si osmažíme slaninu do křupava bez použití jakéhokoli tuku. Poté ji dáme stranou.
  2. Do pánve přidáme přidáme česnek, kapustu a orestujeme asi po dobu jedné minuty. Pak přidáme 2 lžíce vody a dusíme za občasného míchání dokud kapusta nezměkne. Asi 10 minut. 
  3. Kapustu osolíme podle chuti a dáme z pánve na talířek.
  4. Pánev otřeme, přidáme olej a na pánvičku rozklepneme vajíčko. Osolíme, opepříme a smažíme dokud nám bílek krásně nezbělá. Uděláme si tak zvané volí oko.
  5. Než se nám vajíčko udělá, tak si bagetu nebo housku rozkrojíme. Obě půly namažeme majonézou nebo máslem, na spodní díl dáme kapustu, pak rozpůlenou slaninu a nakonec vejce. 
  6. Sendvič přiklopíme a podáváme.

Já si moc pochutnala a doufám, že na tom budete stejně. A abych nezapomněla, já si zvolila na potření majonézu, na kterou jsem měla tak nějak větší chuť.
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!