středa 16. ledna 2013

Kuře s medovým lilkem

Dnešní recept bude obsahovat můj tolik oblíbený lilek, který se opět v obchodech dostal na přijatelnou částku. A protože je období plesů a jistě hodně z vás šílí s kily do šatů, tak tohle jídlo, ačkoli obsahuje med, si můžete dát s čistým svědomím, protože chilli podporuje spalování tuků a navíc recept obsahuje hodně zeleniny.


Co budeme potřebovat?
  • 4 kurecí prsa
  • 1 lžíce olivového oleje
  • sůl
  • 1 lžíce chilli pasty
  • 60 g medu
  • 1 středně velký lilek
  • 100 g čerstvého špenátu nebo jiných zelených lístků

Postup:
  1. Troubu předehřejeme na 200°C.
  2. Maso si dáme na plech vyložený pečícím papírem, postříkáme lehce olejem a posolíme.
  3. Chilli pastu a med smícháme ve větší míse, přidáme plátky lilku a promícháme.
  4.  Lilek i marinádu přidáme ke kuřecímu masu a pečeme 25 minut.
  5. Podáváme se zelenými lístky.
Rychlé, chutné a také zdravé jídlo, ke kterému si můžete zvolit přílohu dle vlastní chuti.

1 komentář:

  1. Zajímavé recepty na tebe, jsem rád recepty jablečný závin a buchta s pudinkem a zakysanou smetanou velmi zajímavé, ji neznal. Můj blog je tradiční kuchyně Valencie, mám dobré recepty, budete rádi viděli España.Te zvou k návštěvě své recepty v

    http://valenciagastronomic.blogspot.com.es.

    Pozdrav ze země pomerančů ve Španělsku (Valencia)

    OdpovědětVymazat

Děkuji mockrát za Vaše komentáře, které mi dělají velkou radost!